بر اساس ارزیابی 

واحد سنجش و راه حل های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، شرکت بین المللی محصولات پارس» 8 درصد از بازار داخل 

پودرهای شوینده را در اختیار دارد. 50 درصد از مبلغ فروش شپارس» از طریق شرکت های پخش 

قاسم ایران، پرنیان مهیار و مدبران کوشای ایرانیان توزیع می گردد. 8 درصد از درگاه صادرات حاصل می شود و 17 درصد در حوزه زنجیرهای است. 25 درصد دیگر نیز به حوزه نمایندگی های شهرستان ها معطوف می گردد.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها